Atlētika: apmeklētāju vidū lielu popularitāti ieguvis jaunais treniņš “TABATA”, kas plaši atzīts arī visā pasaulē


Nosūti epastu autoram | Visi autora raksti:

Atletika_TabataCilvēki arvien biežāk izmanto sporta zāles sniegtās treniņu iespējas, apmeklējot gan grupu, gan individuālās nodarbības, taču, kā norāda fitnesa klubu tīkla “Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, par vienu no populārākajiem treniņu veidiem pēdējā laikā kļuvis tieši “TABATA”, kas ir zinātniski un eksperimentāli pamatots augstas intensitātes intervāla treniņš, kas ir plaši atzīts visā pasaulē. Tas nodrošina ne tikai efektīvu visu ķermeņa muskuļu trenēšanu, bet arī uzlabo sirds- asinsvadu un elpošanas sistēmas darbību.

“Treniņa pamats sastāv no 4 minūšu cikla, ietverot 8 intervālus – 20 sekundes intensīva daļa un 10 sekundes pauze. Jaunais treniņš “TABATA”, galvenokārt, uzlabo sirds – asinsvadu un elpošanas sistēmas darbību, liekot sirdij pukstēt lēnāk atpūtas procesā un parūpēties par to, lai sirds nav tik ļoti noslogota. Tieši tāpēc treniņš ir lieliski piemērots gan nopietnākiem un pieredzējušiem fitnesa entuziastiem, gan iesācējiem. Pie treniņa priekšrocībām vēl pieskaitāma tā unikāla spēja efektīvi nodarbināt visu ķermeņu muskulatūru. Treniņš palīdzēs ilgtermiņā uzlabot vēdera presi, muguras, roku un krūšu daļas muskuļus, nostiprināt sānu un gurnu muskulatūru, kā arī attīstīt kāju un plecu muskuļus. Tāpat jāpiemin, ka ilgstoši nodarbojoties ar “TABATA” uzlabojas cilvēku fiziskā izturība, kā arī koordinācijas spējas. Treniņa programma ir lieliski piemērota arī tiem, kas vēlas notievēt un ātrā laikā sasniegt sev patīkamu rezultātu, nodrošinot paātrinātu zemādas tauku dedzināšanu un uzlabojot organisma vielmaiņu.” turpina Veronika Kim.

“Ar jauno treniņu “TABATA” nodarbojos jau kādu laiku un esmu ļoti apmierināta ar nodarbības sasniegto rezultātu un trenera darbu. Man vispatīkamākais moments ir brīdis, kad tu sāc izjūst pats sava darba augļus un, atzīšos, ka esmu jau pamanījusi pirmos uzlabojumus – sēža, kājas, vēders un rokas ir kļuvušas stingrākas un ir manāmi uzlabojusies asinsrite un sirdsdarbībā. Treniņš ir patīkams veids, kā pārslēgties no ikdienas un uzlabot savu fizisko izturību. Par vislielāko treniņu programmas priekšrocību noteikti uzskatu treniņa uzbūvi, kurā sava vieta ir atvēlēta gan intensīvām treniņam, gan atpūtas pauzei. Noteikti turpināšu apmeklēt nodarbības, jo rezultāts ir acīmredzams!”, norāda patstāvīgā fitnesa kluba “Atlētika” kliente Kristīne.


Comments are closed.

  • Jaunākie
  • Lasītākie
  • Komentētākie
  • Birkas
  • RSS

Advertise Here

Fotogalerijas bildes - Skatīt visas fotogrāfijas

Saulgriežu ugunis Rīgas kalnosSaulgriežu ugunis Rīgas kalnosSaulgriežu ugunis Rīgas kalnosFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusKristīnes Opolais debija Klasikas tiešraidēKristīnes Opolais debija Klasikas tiešraidēPirmo reizi Latvijā - Argentīnas Tango nodarbības jauniešiemPirmo reizi Latvijā - Argentīnas Tango nodarbības jauniešiemDSC07259DSC07247DSC07243DSC07242DSC07237

Noderīgas saites