Atlētika: regulāri treniņi – labākais veids kā uzlabot fizisko izturību un sagatavoties skriešanas maratonu sezonai


Nosūti epastu autoram | Visi autora raksti:

8875Līdz ar pavasara tuvošanos un skriešanas maratonu pēdējo gadu popularitāti, cilvēki arvien vairāk pievēršas fiziskajām aktivitātēm gan brīvā dabā, gan sporta klubos. Kā norāda fitnesa kluba ”Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, siltajam laikam tuvojoties, cilvēki sāk daudz regulārāk nākt uz treniņiem, daudziem ir konkrēti mērķi, kurus vēlas sasniegt attiecīgā laika posmā, tādēļ liela daļa no tiem kļūst par patstāvīgiem klientiem, tāpat trenēties turpina tie cilvēki, kam fitness ir dzīvesveids. Liels pieprasījums ir arī pēc grupu nodarbībām, jo plašajā piedāvājumā katrs sev var atrast to vispiemērotāko.

“Liela daļa fitnesa klubu apmeklētāju jau sāk gatavoties gaidāmajiem sporta pasākumiem un skriešanas maratoniem. Pavasarī un vasarā ir gana plaša skriešanas maratonu izvēle gan Rīgā, gan citās pilsētās. Īpaši apmeklēts ir ”Sieviešu skrējiens”, ”Nordea” Rīgas maratons, “Nike Riga Run”, tāpat arī “Stipro skrējiens” un citi. Fitnesa klubs ”Atlētika” aicina sportot gribētājiem trenēties un sagatavoties maratoniem gan ar treneru palīdzību, gan individuāli, gan grupu nodarbībās, sniedzot atbilstošu sporta inventāru un nepieciešamo palīdzību. Tieši treniņu regulārs apmeklējums dod rezultātus, nav tik svarīgi, vai cilvēks to dara patstāvīgi, grupā vai ar trenera palīdzību, galvenais ir vēlēties sasniegt mērķi un pie tā strādāt. Reizēm kādā no maratoniem kopīgi piedalās mūsu kluba apmeklētāji, kā arī darbinieku un treneru kolektīvs,” turpina Veronika Kim.

”Uz grupu nodarbībām ir daudz vieglāk atnākt kā trenēties vienai. Ir dažāda veida iespējas, piemēram, esmu bijusi gan uz aerobiku, pilatēm, velo treniņiem un jogas nodarbībām, zinu, ka vēl ir tik daudz iespējas, kurs nemaz vēl neesmu paguvusi izmēģināt. Katru  reizi nodarbību struktūrā ir izdomāts kaut kas jauns. Treneri, lai arī strādā ar grupu kopumā, tomēr pievērš uzmanību arī katram atsevišķi palabojot vai iesakot, kā labāk izpildīt konkrēto vingrinājumu. Šobrīd vēlos sagatavoties 21 kilometra distancei Nordea maratonā, katru gadu ap šo laiku jau sāku treniņus un šogad distanci palielināšu. Man patīk izmēģināt jaunas lietas, tāpēc labprāt apmeklēju grupu nodarbības, tas arī sniedz stimulu nākt un darīt, jo grupā ir vieglāk,” norāda pasniedzēja Ilze Priedīte no Rīgas.

Visi fitnesa klubi “Atlētika” ir atvērti katru darba dienu no plkst. 07:00 līdz 23:00 un brīvdienās no plkst. 09:00 – 21:00.


Comments are closed.

  • Jaunākie
  • Lasītākie
  • Komentētākie
  • Birkas
  • RSS

Advertise Here

Fotogalerijas bildes - Skatīt visas fotogrāfijas

Saulgriežu ugunis Rīgas kalnosSaulgriežu ugunis Rīgas kalnosSaulgriežu ugunis Rīgas kalnosFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusFood Union regiona lielakaja partikas izstade prezentes 22 eksporta jaunumusKristīnes Opolais debija Klasikas tiešraidēKristīnes Opolais debija Klasikas tiešraidēPirmo reizi Latvijā - Argentīnas Tango nodarbības jauniešiemPirmo reizi Latvijā - Argentīnas Tango nodarbības jauniešiemDSC07259DSC07247DSC07243DSC07242DSC07237

Noderīgas saites